יום חמישי, 1 בספטמבר 2016

סוגי אינטרקום לשער

סוגי אינטרקום לשער
כיום כמעט ולא קיים שער כניסה לבניין, בין אם פרטי ובין אם ציבורי שלא מותקן לו אינטרקום לשער הכניסה.
מדוע כל כך חשוב להתקין אינטרקום לשער הכניסה?
מספקות הגנה- מערכות אינטרקום לשער או דלת הכניסה מספקות הגנה לתושבי הבניין, על ידי קיום של בקרה של הנכנסים לבניין. בעבר כל אחד היה יכול להיכנס לבניין כרצונו, דבר שיכול היה לסכן את התושבים. כיום שניתן להציב אינטרקום לשער הכניסה, רק לאנשים מורשים או מוזמנים ניתן להיכנס.
שמירה על פרטיות- סיבה נוספת לחשיבות שילוב מערכות אינטרקום לשער הכניסה, היא שמירה על הפרטיות של תושבי המבנה. גם אם מדובר על מבנים ציבוריים ולא על בתים פרטיים, ישנה חשיבות על שמירה על הפרטיות של יושבי הבניין, דבר שיכול להיעשות בקלות על ידי הצבה של אינטרקום לשער הכניסה.
קלות במעבר- בעבר כאשר זרים או אפילו מכרים היו רוצים להיכנס לביתנו או למקום העבודה שלנו, היינו צרכים לפתוח להם את השער. הצבה של אינטרקום לשער הכניסה פותרת את הצורך בפתיחת השער, ומאפשרת כניסה של אנשים לבניין על ידי שימוש בזמזם או קוד כניסה מוסכם מראש.
לאחר שהבנו את חשיבות הצבת אינטרקום לשער הכניסה, חשוב שנכיר את המערכות השונות על מנת שנוכל למצוא את המערכת המתאימה ביותר לצרכים שלנו.
אינטרקום לשער סטנדרטי
מערכת שכזו לרוב תהיה מוצבת בבניינים ישנים או במקומות בהם נעשית כניסה של אנשים רבים והיא בעצם מורכבת מזמזם בלבד. במערכת אינטרקום שכזו נלחץ על הדירה שברצוננו לבקר והכניסה תתאפשר באמצעות לחיצה על זמזם הנמצא בתוך הדירה. מערכת זו מאפשרת בקרה חלקית של הנכנסים דרך השער, שכן היא מאפשרת זיהוי קולי בלבד. בנוסף מערכת זו מחייבת המצאות של מישהו בתוך הדירה או שימוש חילופי במפתח על מנת לאפשר כניסה בשער.
אינטרקום לשער משולב עם קודן
מערכת זו נחשבת משודרגת קצת יותר ממערכת האינטרקום הקלאסית שכן היא משלבת בין כניסה עם זמזם לבין כניסה עם קודן. על ידי בחירה של צירוף מספרים שנקבע מראש, ניתן להיכנס דרך השער ללא שימוש במפתח גם אם אין אף אחד בתוך הדירה או הבניין. מערכת זו נחשבת לאחת הנפוצות כיום, אך גם היא מאפשרת זיהוי קולי בלבד של הנכנסים.
אינטרקום לשער משולב עם מצלמה
מערכת מסוג זה היא מערכת מתקדמת יותר, המאפשרת לראות את הנכנסים והיוצאים משער הכניסה. על ידי הצבה של מצלמה בסמוך לשער הכניסה, ניתן לראות את כל מי שעומד בקרבתה. דבר זה מאפשר לנו להגביר את תחושת הביטחון והפרטיות של מי שנמצא מעבר לשער ולבצע בקרה גדולה יותר של הנכנסים.  
אינטרקום לשער המחובר לטלפון או למחשב
מערכת אינטרקום זו נחשבת למשודרגת ביותר ביחס לאחרות, שכן היא מאפשרת לחבר את מערכת האינטרקום לטלפון או למחשב. דבר זה מייתר את הצורך לגשת לזמזם שלרוב יהיה ממוקם במיקום אחד ליד דלת הכניסה, ומאפשרת פתיחה של שער הכניסה מכל מקום בבית או במשרד.
אינטרקום משולב לשער
מערכת מסוג זה בעצם נחשבת למערכת האינטרקום המתקדמת ביותר הקיימת כיום בשוק. מערכת מסוג זה בעצם משלב בין כל המערכות השונות למערכת אחת, המאפשרת שמירה על פרטיות, שמירה על ביטחון ושמירה על נוחות הן של הנכנסים והן של הדיירים. מערכת מסוג זה מאפשרת זיהוי הן בעזרת קול והן בעזרת תמונה של מי שמבקש להיכנס לבניין, מאפשרת לנו להיכנס לבניין ללא שימוש במפתח במידת הצורך וכן לפתוח את השער בצורה ניידת מכל מקום בחלל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה